Tuesday, February 21, 2012

Be Strong Piekah

Assalamualaikum.Pada hari isnin 20/2/2012 aku dikejutkan dgn berita kematian ayah Nur Syafiqah Binti Ismail.Piekah adelah salah sorg kwn terbaik aku.Alhamdulilah semua urusan pengkebumian dah selasai.Sekarang ni aku harap ko dapat sabar dan kuat kn semangat pikah.Koi sayang aok.Kite orang kawan2 semua sayang kt ko.Jangan risau,aku akn ade bile ko perlu : )  Buad mase skarang,aku and budak2 ni semua tgh berkabung dgn pemergian ayahanda pikah.Semoga arwah di letak kan di tempat orang orang yg beriman.Ohh ya..arwah ayah pikah meninggal dunia disebabkan kemalangan jalan raye kat kuantan.Mungkin aku bukan lah org first tau dari pikah,tp aku org yg paling cepat dpt tau coz dye text aku ckp kt aku ayh die dah takdek.sedih gile dgr pikah nggis call aku mlm kelmarin.Be strong pikah.Al-Fatihah

p/s: penulisan agak baku sikit.sorry

No comments:

Post a Comment