Friday, January 27, 2012

HARI PERMASALAHAN SEDUNIA

Hi kawan2.belog ni bila nak lawa bile nak lawa?hahahaha
nnti aku ade mase aku nk suroh hahazirah tukang buad belog nie cun skit.Okay bak kata pepatah d ats sana Hari pemasalahan sedunia merujok kpd hari jumaat bersamaan 27/1/2012.Terime kaseh to all customer yg dtg utk mnyusah kan hidop koi nie.lalalalalallala

Aku tak faham betol,kak ida nie kejap okay pragai,kjap mcm kimak.Okayy..siapakah kak ida?haha.Kak ida adalah staff bndle mcm aku jgk lerr.Dye rajin dan okay la kdg2.tp tadi dye boleh gelak time aku kne mara?wht the fuck!ape lah...

Selain itu,koi jgk dimarahi Ah Fei krn mmbenar kan si Sally perempuan yg I baru setahon jgong knl sbb tgok stok dlm beg plstik.Alahhaiiii...bodo betoll..sbb kecik pon nk bngang2.Padahal time tuh aku dah kata kt dye yg aku sndiri pon tak bole tgok.Tapi galok sggoh nk follow aku.Haaaa...lantakk..dah aku pulak jd mgsa kne mara.


Kemudian,aku telah mara sorg customer krn menyelerakkan brg2 yg ada d kedai itu.Lalu dgn angkuh Ah Fei marah koi dgn gmpang nye d dpn org ramai.Terima kaseh Ah Fei,sila buad lagi.

Well,nmpok nye kawan2 koi pon dah agak melupekan koi,Tapi takpe.Koi okayy lagi.takpe2..biarkan mereka.biarkan..lalalalallala

Mcm slalu,mesti ada perkara memalukan berlaku pada diri koi nie.Koi terhantok dkt pintu MPT.Bapokkk lerr kuat nyeee...kuat gileeee...hahaha .Next langgar besi kt bndle tuh dpn Amir ngn Sally.Maluuuuu nyeeerr~~

-Tiada komitmen nk berbincang pasal cinta.dudududududu-

Okay.itu sahaja.

 

No comments:

Post a Comment