Thursday, February 2, 2012

Berdikari : )

Salam dan hi to uolss.okayy,ape kabar semua?senyum sikit..haha.
Okayy..skrg ni aku nak lebeh dan lebeh lagi berdikari.Well,dah besar dah pon kan?hihi
Alhamdulillah,aku dapat gaji bulanan aku yg kedua sbnyk RM656 sahaja. (yang sahaja tuh tak best dgr tuh.haha)ape2 pon aku bersyukor sgt.
Aku dah guna rm55 tadi utok byr semua baju dan seluar aku tadi.then ade lah skit suar2 yg aku nk jual kt kwn2 yg nk pakai seluar bndle lah kan.sapa nak boleh aje call aku yee..tak kesah.gua ade bnyak stok saiz 30 dan 31.
Okayy,gua akn ke KL esok,kalu jadi lah kan ..dgn ayin ngn teha.Apelah bodoh,ajak lpak pavi..ngeee..aku takkank bhaii.gua sayang gaji gua.ekceli,gua takot jgk nk pegi sane sbb aku ngn teha jeh kot.ejan kemek takdek.aduhaiii...cuak kot!yin bukan boleh cayo sgt.erghh..gua ttp cuak cuak gila.Ade enggak manusia peremuan yg bisa mmbawa aku musing2 kota raya kuala lumpur itu?haha.
Okayy...aku nk berdikari.tapi kan..alahhh..aku nak pegi msjid india,lps tuh nk pegi ts jeh kot.adehhh..maleh nyer bgon pagi2.
Aku takot gile sesat.hahaha.nmpak sgt tak pnh pegi sane kan?bukan ape beror..gua ni cepat cuak.serius..cpat gile cuak.adehhhh..takpe2..kite pikir bnde best2 skit.ahahhaha.
 Okay,itu shja utok mlm nie.bai kawan : )

No comments:

Post a Comment