Thursday, February 2, 2012

Belog nie lawa ke tak lawa?haha



Hi semua.ehh ehh..makin ramai follow belog aku rupenye.haha. (Alhamdulillah)
Dan mesti korg wonder gamba manusia ape kat atas tuh?haha.cube cari pompuan yg terselit d tepi jantan2 tuh?haaa..ade kan,ade kan muke dye?omel kan omel kan?haha
Well,dye lah yg buad belog ni makin meriah skit.haha.nak harap kan aku mmg tak lah kn.Aku mne lah pndai bab2 ni.
Dan seterusnya,aku tak jdi pegi KL hari nie sbb aku tak bpe nk sihat lah kan.Ayin call pagi2 bute tnye jd tak?so aku dgn hampa nye ckp tak dpt pegi.kahkah.sian kau yee yin.
Next,msti ande yg cakak mano pegi post2 aku hak dulu2.Okayy..pengumuman yahh nk bg tau ni yg yahh dah delete abeh dah post2 tuh.
Kenape delete?knp tak smpn?suke hatilah kan nk buad ape pon kt belog aku ni.hahah.
So mari kite plan duet gaji aku ni nak buad ape.ayuhhh ayuhh

Gaji perempuan murahan si Yahh : )
1.Bagi mak ayh
2.Shopping of kos!
3.Belanja family makan pizza.
4.Bayar duet brnbnd pais.
5.Bayar saman.
6.Bayar kelas komputer.
7.buad rambut baru.hikhik.
8.Beli kasut dan beg.

Then kalu ade lebeh2 duet tuh akn ku blanja teman2 gua mkn dong..jgn d bimbangin.haha.kpd Safri Wanda Lubis,baek2 yee di Langkawi.hehehe.
tiada komitmen mahu bercinta lagi.terima kaseh.haha
Okayy..itu shja buad skrg.bai2..


Lots of love : yahh : )
   

No comments:

Post a Comment