Friday, February 17, 2012

Antibodi lemah lemah lemah dan lemah

Hi dan Assalamualaikum semua nya.Saya mulakan hari saya dengan kesakitan kerana boleh pulak hari ni bangon2 pagi aku rase saket kepale demam bagai.Aku pon tak tau lah..knp selalu sgt demam skrg..
Saket hati betol lah kan..dengan saket tulang,kepale bagai mule lah buad aku nangis sorg2 kt umah.Then aku text him cakap aku demam saket pale bagai..dye teros call aku tp aku tak angkt pon,sebab aku tgh nggis time tuh.hahaha.Cam gampang jeh kan?Dah besor2 pon ngis jugok..  : (
Tapi series aku cakap,mmg aku saket kepale gile time tuh..aku nggis jeh..Tapi aku buad2 kuat kemas rumah basoh pnggan bagai.Alahh penatt...mbye smlm makan Chicking byk sgt kot..selok sgt kn?Alahh..mak blnje makan smlm sbb alif nk pegi skolah tualang dah,asrama pulak tuh..makin sunyi lah rumah ni.Tapi best jugak makanan smlm..hahaha.
gua ngn family gua makan bnde ni lah semalam.hehehe.erkkkk kenyangg
Mesti nak cakak bnde ni takdek lah beh sgt ark?Tapi koi rase beh jugak.sebab tempat dye nmpak bersih jehh.hahahaha.Nak menyembuh kan penyakit koi ni tadi,koi dgn maleh hye amek panadol telan mujor2 dpt lah koi baek sikit..hmmmm..Lps tuh Alhamdulillah aku rase okay skit dari pagi td.Petang tuh pulak,lsebab koi bosan sgt ddok umah koi pon ajak ejan kuar..Remy ngn Shah pon ade jugok td.. tak tau pegi mane kiteorg pegi lah ke tempat ni.....
Haaaaaa...macam dah tak demam,gua boleh bantai ice cream mcflurryyyyyyyyy Oreoooo yg perghhh!mmg best gile lah kan?!Hahahhaha...aku macam selok sikit sebab first time try bnde tuh.yelahhh,aku bkn minat sgt layan bnde2 mcm tuh.Sekarang jeh gedik amat.hehehe..Okay2,utk pais selamat ke kuantan la yee esok..
Have fun! aku saket tulang ni..malas nak pegi berjalan...hmmm.Okay sampai sini saje yee..maleh dah nk menaip.

Till then bye : )


 

No comments:

Post a Comment