Sunday, February 19, 2012

Kenduri kendara Sabtu Ahad

Hi guys...Ape kabar semua nya?Baek lahh..pada hari sabtu baru ni aku ade lah pergi kenduri kahwin dekat Teluk Ira dgn family aku semua kan..naik kancil,adehh..sempit betol!alif makin gemok..haha.Ekceli aku pon tak tau knduri siape..aku just ikot je mak aku sbb makan free kan Bedah?haha..so aku pon masuk lah rumah pngantin sbb mak aku nk bg hadiah bagai..TIBE TIBE!
Jumpe pulak dgn manusia ni 
"
"
"
"
"
Okayy..siape perempuan ni?hahaha
Ni lah Nuralindeksu Deksu
Dalam fb name dye macam tuh lah kan..tp nme sbnr dye mbye Nuralin aku rase..heee
Comel jugak budak ni..hehehe..selalu tgor dye dlm fb kn..tp tuh lah,dye pon mcm kdg2 jeh online nye..
Okay..mana gambar pengantin?hehehe..Sorry..takdek lah youu..mane ade camera kt enset aku ni..haishh..
Lpas tuh ptg sabtu tuh text Rusdi ajak pegi mkn cendol..tp last2 aku,dd,hana makan kat pizza hut jeh..Dah lah ejan tak dapat ikot..Stress aku dgor hana jerit2 kt dalam kete..erghhhh..hahaha
Hari ni pulak aku,Nabila,Biha,and ayah pegi kenduri dkt Kg.Tualang..
Tak menariksss sgt pon..hahaha..Dah lah becak lecak sgale bagai..abeh kaki aku kotor..GAMPANG sgt kn?
HAHAHAHA. *opss sorry mencarot sikit haha
Lpas tuh ade bape kerat lah angota RELA angakt tangan bagai..
Then aku tnye ayah..

Me=Ayah,RELA ni buad ape kat sini?semak semak haha
Ayah=Eh eh kau ni,die kawal keadaan kereta keluar masuk
Me=Ohh..free lah kan?sukerela kan?
Ayah=Ape nye..kene bayar lah jugak sikit..

After that aku mcm realize yang semua benda yg tulis sukarela bukan lah free or rela sgt dye orang buad kan?I mean mcm die orang dapat duit lah..layak ke panggil SUKARELA
Hahahaha.tapi lantak lah.punca rezeki kan?asal halal.
Balek dari kenduri aku pun terus keluar ngn piekah,teha,and shahirah adek piekah..
Selokk amat berjalan..lps tuh mkn kt tmpt biase chicking.. 
Aku pakai baju kurung berjalan..wooooooo..
Agak panas lahh..tapi aku suke ekceli pkai bju kurung?
Ade lah sikit buad photoshoot murahan dgn gadis gadis batak tuu tadi..hahhaha
Tapi macam biase,aku akn upload gmbar tuh lmbt sikit..Tadi tnye psal kelas komputer..then kau tau?!bapak mahal nye bayaran die!rm200 sebulan..I just like WHATT???!! alahaii..balek aku cite kt ayah lps tuh dye kate..pegi jeh lah yahh..kau nk blajar kan?hmmmm : |

 
Ehhh..semalam kan,gua jumpe Ame Asyraf..heeee : D
Dia datang dpn rumah then show off air KFC dye kt aku..Alahhh..air jeh kot
Tapi comel jugak ekceli..hehehe.
Dan utk mlm ni aku nk cakap tengs a lot utk hamba Allah ni
Nazreen Hazriq
Sebab dah bagi ayt sokong aku td..hehehe..
Ehh,,tak sokong pon..sedap kn hati aku jeh..haha.
Okay..tuh jeh nak share dlm belog ni.
SELAMAT MALAM : )

p palang s aku sayang gile kat kau mat vespa <3
 

No comments:

Post a Comment