Tuesday, February 28, 2012

Facebooker Bodoh


Hi guys..Assalamualaikum semua : )
Kau tau,aku malas betol nk cite psal fb aku ni..
Macam kimak jeh..kau tau?msti tak tau kan?
Meh sini aku nk share sikit..
Adelah mamat ni kn..name dirahsiakan lah kn,ade ke patot dye ckp mcm ni kt aku..jap ekk
"bole tgok 18sx ? why ? dikepale itu apa ? tudung or hiasan sahaja ? harap saja pkai tudung . eshesh . :) "
 WTF?aku ade buad ape kt ko smpai x puas hati sgt?ishhh
mmg sial lah kn?haaaa..dah mencarot
takdeklahh,aku just borak ngn kinta kt fb n ckp kite dah mtang,bole tgok cite 18sx..hahahha
Lepas tuh dgn galok nye dye nyampok cakak mcm tuh..APE CELOP?
aku maleh lah nk carik gadoh ngn aok E**L
sorry yee..kalu kau nk remove aku skrg,sikit pon aku tak kesah.hahahah
block aku lagi bagos kott.Ape kate aok bgi ayt ustaz aok tuh kt awek aok.
haaaa..koi dgor dah mcm2 cite burok aweks aok tuu..
sng amatt nk kepoh kn kt sini..maleh jeh cite.sorryy yee,aku tak kejam mcm kau!
Ehh,aku nk jeh amek gambo komen2 tuh ekceli..tapi dulang (laptop) ni tak boleh.
Laptop lame lah kate kan.
Then tdi aku masok lah gmbo yg aku mkn pisang dkt chicking itu hari.lps tuh kena lagi
ade mamat ni kate,aok sangap ke batang ke?baaaa...i'm just like
"APE?!"
Allahuakhbar..aku pon prvate teros album tuh..mmg mcm haremm lah.
dah lah budak tuh aku x knl lgsong.aduhai..
Dah kene remove ngn aku td.
Tapi takpe..aku maafkan ko budak : |
Eventhough ko sembor aku dpn puntah,min seme.tapi aku chill jeh : )
aokme rase ni lucoh sgt ke?koi mmg bawok pisang ni pegi bejalan ngn pikah teha hari tuh..
lagi pon koi baru balek dari knduri,then teros kuar umoh..aku lapo lagi sikit time tuh
tgok dpor ade pisang ni,cantik pulak warne kuning dye.haha
aku pon amek lah masok dlm beg.makan kt chicking.snap2 gambo..
tibe2 ade pulak jilake cakap mcm tuh.
haishh.sabar jeh lah

Nah gambar hang out hari tuh
 background ni cantik kan?haha.leviu all
ekceli,ini candid : )
blakang bsn.



byk lagi gambar nye..nnti2 lah koi upload lagi yakk.
Okayy byee : )

No comments:

Post a Comment