Wednesday, March 7, 2012

Ehh kau penah jatuh tangga tak?Haha

Hi guys : )
Ehhh...mana boleh senyum!Hahaha..kenapa?!
Ehh awok awok tau tak?mesti tak tau ark?kahkahkahkah
Okay,tadi aku jatuh tangga dekat belakang KFC Temerloh..huaaahhhh
Perghhh..mmg sakit gila lah kan.
Peristiwa ni berlaku dengan cepat dan pantas dan mungkin hanya mengambil masa selama setengah minit.
PELEPEK!
Macam nangka busuk?hahaha.ape tuh?
takdek lah bunyi sgt ekceli..just aku terdudok kt tangge tuh..
Alahh..tanga tuh licin lah weh..bukan aku yg tak tak tgok
Okay,the true story td pegi makan nasik air then pegi lah opis si penyu Luqman Hakim kat sebelah KFC tuh.
Lepak lepak ngn dia..tiba2 mak dia datang..lepas tuh aku balik lah lah ngn dia td ni haa.
dia yg hantar nye..ehhh,chill chill ..kami rodong jeh..
koi takdek perasaan pun kat dia haha..
Hope dia dapat jadi kawan baik aku sampai aku tua nanti : )
Wehh..cite cite kan,aku rase pinggang aku ni sakit lah..
mbye efek jatuh tadi kot..haha
aku rasa kejap lagi bila penyu text aku msti dia cakap
"Kau jatuh kan tadi?!Aku cover jeh buad buad tak nampak tadi depan mak aku..haha.LOSER!  : P "
For sure..gerenti punyer lah!hahahaha.
Paling aku malu gila bila staff KFC gelak kan aku lepas ni..Makk aii.
Dah lah aku suka makan ayam kepsi..kuasam betul haha
So nak buad ape ni ekk?hmmm
Pikir pikir pikir..
"Buad tak tahu jeh lah yahhhhhhhhhh..."
hahahaahhaaha..aah kan?buad tak tau jeh kan?pfftttt..
jatuh jeh kot..dah tuh si penyu gelak kan kau ni mcm mne?lepas ni msti dia taknak keluar lepak ngn kau dah.
Ekk elehh..taknak kuar sudah..macam kau tak penah jatuh.buuuu..jgn jadi loser.
Okayy okayy kenapa cakap sorg sorg ni?hahahha
Takpelah yahh..dah nak jatuh kan?
hikhikhikhikhikhikhik.
Next time berhati hati di jalan raya.ingat lah orang yg tersayang : )
babai = D

No comments:

Post a Comment