Saturday, March 17, 2012

2 month : )

Hi dan Assalamualaikum semua : )
cewahhhh..hari ni excited nak update belog sikit..
Well Alhamdulillah aku dgn dia dah 2 bulan dah kapel..
warhhh...ekceli aku pon tak sangka aku boleh mention yg aku dah berpunyer skrg..haha
*ayat macam sakai kan?*
Haha..whatever lah kan..ape2 pun aku bersyukor aku ade dia.
Eventhough aku ni cepat sgt BOSAN dgn lelaki tapi okayy lah..
Dia ni aku macam okay jgak lah..takdek lah bosan sgt..kadang2 jeh rase haha
Ehh guys..perasan tak hari ni bape hari bulan?
17.Mac.2012
Heeeeeeeeeee...  *buad muka comel sikit : D
Haa..mesti korang seme macam nak lupe kan?haha
weh esok hari jadi aku lah!
Gila lah kan?dah besar dah awok yahh..haha.
dah 18 dah..aku rase macam tak caya jeh..
Aku harap aku dapat celebrate dgn family and kawan kawan yg aku paling sayang dalam dunia ni. <3
Aku harap takdek manusia bagi aku the smurf sebab aku takot dgn patung tuh haha.
*macam bodoh jeh ark?haha
Haha..aku harap REDDANIA REDZUAN aka Red dapat jd org 1st wish bufday kt aku.
sbb dia yg beriya nak call aku mlm ni.haha.
aku sayang kau red! heeee...
Okay utk ejan,kemek,kinta,aizat,bogon,anif,jaja,zuku,asmirul..
hope awok seme dapat kerja elok2 kat GSC tuh..
koi sayang awokk seme..rindu nak lepak ngn awok seme. : (
Okay lah..itu saje utk hari ni.
Have a nice day guys : )
bye
     

No comments:

Post a Comment