Wednesday, March 28, 2012

18 and 21 March yang memang awesome!

Assalamualaikum semua..hai hai : )
Alahai..tak abeh2 lagi aku nak bangga dengan diri aku ni kan..hahaha kesah pulak aku?
Okay 18 hari bulan 3 tuh hari jadi aku.
meh kite tiup lilin meh..
(gambar same yang dulu hahahahah)
Terime kasih sangat2 lah kepade mak ayah yang lahir kan aku,lepas tuh besar kan aku sampai dah tua ni haa..
*ayat membosankan kan?hahahahah
Then hari tuh keluar lah dgn piekah ismail,syasya adik die,fatihah hamzah..
Ehh satu lagi hari jadi aku same dgn pakwe syasya..kau tau sape pakwe die?
adik penyu kau tahu!hahahahahahaha..kecik betol dunia ni kan?
*mesti awok seme tak kenal sape penyu ark?hahaha
Alahh..penyu aka Hakim Loqmanul tuuu..
whateber lah tapi nye aku rase best gile sbb teha bgi hadiah baju,kinta pun bagi baju jugak.
piekah bagi coklat cadburit sejambak..ehh ehh i mean Cadbury lah kan..
hahahahahahaha *gelak bangang sebab lawak bangang
Ekceli banyak piekah belanje gua hari tuh.wayang,makan seme..and macam biase gambar akan dimasukan later sikit yee..sekali dgn gambar pegi kuantan ngn mak piekah..hari yg awesome jugak tuh!hahaha
Terime kasih yg wish gune fb gua..hahaha,padahal tau dari tepi kanan kt HOME korg tuh kan?haha




Okay pasal 21.03.2012 pulak ialah hari result SPM keluar..
Alhamdulillah  result aku boleh belah lah..tapi ekceli aku bangga jugak hahahaha
weh yelahh weh,aku bukan lah study sangat..lepas tuh suke main2 dalam kelas bagai..
tibe2 dapat 7 ketol A..wehh bangga wehh..lantak lah nak kate aku blagak ke ape..tapi sumpah aku bangge.
Malam exam melepak dgn black,kuar balik pagi,esok exam buad muke konpiden jeh hahahaha
Tapi aku bersyukor sgt weh..ni semua pasal cikgu2 yang byk tolong aku..
Yelahhh..eventhough aku tak lah blaja mane kat umah tapi aku suke sgt tanye cikgu bile tak paham..
hahahha ayat macam cemerlang sangat kan?
Ni satu lagi aku tak paham,dekat fb ramai sangat lahanat yg suke cakak aku SHOW OFF konon nye aku cemerlang gemilang terbilang sangatttt...
Wehh..aku sumpah tak tau yang ade budak name Yo snap gambar aku time aku turun pentas amek result tuh.
Then dia siap tulis macam ni lagi
"Tahniah Yahh,7A"
Haaaa..tuh name nye statement dia buad..bukan aku buad..kat fb aku kalu bole nak sorok gile2 result aku..
Tapi aku pun dgn sebodoh alam saje jeh lah tershare gambar tuh dgn bgi stement tenkiu mak ayah and cikgu2 yg bnyak tolong..mase tuh pun sehari lepas dapat result aku..
Tapi aku rase tak salah..aku pun tak cakak aku bape A kat setaikment aku tuh..
Lepas tuh pegi pasar malam,kedai eng yu,7E,dalam TJ seme budak macam ni
"Weh Yahh bajek dapat 7A! Blahhh lahh.."
Macam gampang jeh kan?hahahahha
Aku kisah jgak sebab aku tak penah show off langsung bnde tuh tibe2 org nak kutok2..
bodoh betol manusia sekarang weh..
Ape ape pun aku hepi sebab mak ayah bangge dgn aku..dapat jugak aku buad die orang senyum : )

Finally aku dah putos dengan Farid,
aku hepi gile sebab aku dah tak sanggup dah jadi FAKE depan die dah.
Kau carilah gadis semase yg kau nak tuh biyek,tak daya nak nurut kate aok suruh koi dress up peliks bagai.
bye : )   
 

No comments:

Post a Comment